Het Mandaat team

Wij werken in een sterk team. Een team met mensen die elkaar aanvullen en versterken. Gedreven professionals die samen een eenheid vormen. Mensen met wie je samen keihard kan werken, maar ook veel plezier kunt beleven.

Managing partners van Mandaat

Diederik van den Biggelaar en Janco Duvekot, hebben zelf met hun laarzen in de klei gestaan. Diederik: “Juist vanwege onze jarenlange ervaring, ook als ondernemers, is voor ons een persoonlijke benadering vanzelfsprekend. Wij weten wat het is om verantwoordelijkheid te dragen, kennen de druk die een ondernemer ervaart. Daardoor voelen wij snel wat een opdrachtgever zoekt.”

Diederik van den Biggelaar

Managing Partner

Diederik startte zijn ondernemers loopbaan al in zijn studententijd als medeoprichter van studentendiscotheek Dansen bij Jansen. Daarna volgde de stap naar internationaal ondernemerschap en werkte hij lange tijd bij Heineken. Zowel in de horeca divisie als bij internationaal. Zijn carrière bij Heineken sloot hij af als directeur export Europa en Japan.
Na zijn werkzaamheden bij Heineken volgden functies als groepsdirecteur bij Samas, algemeen directeur van De Boer Tenten, directeur/eigenaar van Perfecta, medeoprichter van iKi Bier, vennoot bij Custom Management en alweer 9 jaar mede eigenaar van Mandaat.

Janco Duvekot

Managing Partner

Janco heeft een marketing/sales achtergrond, opgedaan bij Heineken. Hier startte hij na zijn studie bedrijfseconomie in Rotterdam. Hij was er onder meer commercieel directeur van Vrumona, de grootste frisdrank leverancier van Nederland. Vervolgens is hij actief geweest als zelfstandig manager op het gebied van business development. Daarnaast vervulde hij diverse hockey coach/trainer posities. In 2012 verbond hij zich aan Mandaat en bracht het Flexpat concept tot ontwikkeling; interim managers voor in het buitenland. Inmiddels belichaamd Janco, mede door toetreding van Mandaat tot de WIL Group, het wereldomspannende netwerk van de in London gevestigde Worldwide Interim Leadership Group, de ‘International Desk’ van Mandaat en is daarmee een toonaangevende partij geworden voor hun cross-border plaatsingen van managers binnen het Nederlandse bedrijfsleven.

Associates

Jeroen Nuesink en Wim Slot. Jeroen begon zijn loopbaan bij de ABN Bank en vervolgde zijn weg als consultant bij Boer & Croon. Daarna zette Jeroen zijn ervaring in als directeur bij Rodenstock gevolgd door KCFS Corporate Fashion. Jeroen is van 2009 tot 2017 mede eigenaar geweest van Mandaat. Daarvoor was hij vennoot bij Custom Management.

Wim is zijn werkzame leven gestart in de accountancy. Al snel daarna werd hij bij diverse bedrijven financieel directeur. Vanaf 1995 is hij interim manager en is inmiddels doorgegroeid tot een van de meest ervaren financiële en algemene managers van Mandaat binnen het werkveld van faillissementen, doorstarts, familieconflicten, cultuurverschillen, en ernstige fraude situaties.

Jeroen Nuesink

Associate

Jeroen begon zijn loopbaan bij de ABN Bank en vervolgde zijn weg als consultant bij Boer & Croon. Daarna zette Jeroen zijn ervaring in als directeur bij Rodenstock gevolgd door KCFS Corporate Fashion. Sinds 2002 was Jeroen werkzaam als interim manager en de afgelopen jaren tevens als vennoot van Custom Management. Daarnaast was hij tot 2010 directeur/aandeelhouder van Kerstholt Teak Deck Systems.

Als interim manager heeft Jeroen zijn opdrachten, veelal verandermanagement, uitgevoerd in tal van bedrijfstakken en vrijwel altijd in situaties waar (relatief snel) iets moest gebeuren.
Na een partnerschap van acht jaar met Diederik van den Biggelaar tot 2017 blijft Jeroen nu nog met Mandaat verbonden als associate.

Wim Slot

Associate

Wim is zijn werkzame leven gestart in de accountancy.

Al snel daarna werd hij bij diverse bedrijven financieel directeur.

Vanaf 1995 is hij interim manager en is inmiddels doorgegroeid tot een van de meest ervaren financiële en algemene managers van Mandaat binnen het werkveld van faillissementen, doorstarts, familieconflicten, cultuurverschillen, en ernstige fraude situaties.

Office Management

Dorinde is onze steun en toeverlaat in het organiseren en managen van de Mandaat Backoffice. Na de Meao en NVM vastgoedopleiding heeft Dorinde diverse posities in het vastgoed vervuld en diverse project management functies gehad. Dorinde ontfermt zich onder andere over de financiële administratie van Mandaat en is de organisator van de Mandaat evenementen en ontvangsten. Ook onderhoudt Dorinde de contacten met onze externe leveranciers.

Dorinde Wiersma-Gerwig

Office Manager a.i.

Dorinde is onze steun en toeverlaat in het organiseren en managen van de Mandaat Backoffice. Na de Meao en vastgoedopleiding heeft Dorinde diverse posities in het vastgoed vervuld, project management functies gehad en zelfs gewerkt binnen de (internationale) watersport wereld. Dorinde ontfermt zich tevens over de financiële administratie van Mandaat en is de organisator van Mandaat evenementen en ontvangsten. Ook onderhoudt Dorinde de contacten met onze externe leveranciers.